Обмін та повернення
Заміна виробів, що купуються у нас, або їхнє остаточне повернення
Покупець завжди може здати придбану у нас продукцію, отримавши сплачені гроші. Або змінивши більш відповідну. Ми маємо можливість обміну як якісних виробів, які просто не сподобалися замовнику, так і бракованих. Ми приймаємо до повернення або обміну товари, придбані на сайті munichsports.com.ua у м. Київ, за адресою: вул. Старосільська 1К. Якщо ви знаходитесь в іншому місті ви можете надіслати товар перевізником "Нова пошта" на нашу адресу.
Для повернення товару, будь ласка, заповніть цю форму https://munichsports.com.ua/index.php?route=account/return/add
Що необхідно пам'ятати для заміни/повернення купленої у нас продукції належної якості:
- Повернути будь-яку куплену річ можна протягом 14 днів з моменту отримання товару.
- Повертаний товар повинен мати вигляд абсолютно нового (без ознак його використання, прання та пошкоджень).
- Усі заводські бирки та упаковка повинні зберігатися цілими.
- За наявності кількох комплектних одиниць у замовленні всі вони мають бути повернені.
Що врахувати, щоб замінити чи повернути куплену продукцію неналежної якості:
- Повернути набуту річ неналежної якості ми дозволяємо протягом 14 днів з моменту отримання товару.
- Товар має бути без ознак його використання, прання.
- Усі заводські бирки та упаковка повинні зберігатися цілими.
- За наявності кількох одиниць у комплекті всі вони мають бути повернені.
- Повернення коштів
Переказ коштів за отримані назад вироби ми робимо на карту будь-якого українського банку.Комісія, що утримується під час переказів коштів, стягується з покупця. Повернення грошей здійснюється протягом двох робочих днів із моменту, коли товар прибув до нас.
За чий рахунок оплачуються послуги кур'єрських служб під час заміни
Якщо покупцю не підходять за якимись критеріями якісні вироби з причин, які не залежать від магазину, поштові витрати несе покупець. Оплата за пересилання здійснюється безпосередньо у поштовій або кур'єрській службі за встановленими тарифами під час оформлення посилки на повернення.
При поверненні бракованої продукції або тієї, про яку надавалася некоректна інформація на сайті поштові витрати несе магазин. Оплату за пересилання повернення буде здійснено інтернет-магазином при отриманні посилки в кур'єрській або поштовій службі.
Який товар належної якості не підлягає поверненню?
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. № 172 «Про реалізацію окремих положень Закону України „Про захист прав споживачів”, затверджено перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню).
До них належать продовольчі товари, лікарські препарати та засоби, предмети санітарно-гігієнічного призначення.